El proper 1 de Novembre, la ciutat de Barcelona posarà en funcionament la nova contracta del servei urbà de neteja i recollida selectiva aprobada recentment pel govern municipal.
Una de les novetats d’aquesta licitació és la divisió de la contracta en 4 empreses diferents, que s’ocuparan dels diferents barris de la ciutat, segons consta en el plec aprobat per l’Ajuntament.
D’aquesta manera, el barri del Camp de l’Arpa, estarà asignat conjuntament amb la resta de barris del districte de Sant Martí a l’empresa Urbaser.
Entre els aspectes més importants que recull la present adjudicació destacar-ne;
· Increment de la freqüència de neteja, que passarà de 4.5 cops a 6 cops la semana.
· Reforç del servei d’actuació inmediata en situacions excepcionals que generen bruticia
· Desplegament de la recollida de brossa orgánica en contenidors separats, per tota la ciutat.
· Increment i unificació dels contenidors de reciclatge, fent-los accesibles a persones amb discapacitats, adaptant-ne l’alçada, incorporant pedals i amb senyalitzacions per invidents.
· Disminució del nivel de soroll, menys contaminació i menor consum d’aigua.
· Extensió del servei de neteja ala recollida comercial.
Amb aquesta nova contracta, el govern municipal mostra com a una de les prioritats per l’actual mandat, el manteniment sostenible de la ciutat.
Desitgem que el procès d’integració dels serveis de recollida, neteja i manteniment de l’entorn urbà compleixi amb les expectatives de la ciutadania.
Esperem poder fer arribar la col·laboració, propostes de millora i reivindicacions des de l’Associació de Veïns i Comerciants del Camp de l’Arpa al Districte de Sant Martí, quan la contracta en sigui una realitat.
Una de les novetats d’aquesta licitació és la divisió de la contracta en 4 empreses diferents, que s’ocuparan dels diferents barris de la ciutat, segons consta en el plec aprobat per l’Ajuntament.
D’aquesta manera, el barri del Camp de l’Arpa, estarà asignat conjuntament amb la resta de barris del districte de Sant Martí a l’empresa Urbaser.
Entre els aspectes més importants que recull la present adjudicació destacar-ne;
· Increment de la freqüència de neteja, que passarà de 4.5 cops a 6 cops la semana.
· Reforç del servei d’actuació inmediata en situacions excepcionals que generen bruticia
· Desplegament de la recollida de brossa orgánica en contenidors separats, per tota la ciutat.
· Increment i unificació dels contenidors de reciclatge, fent-los accesibles a persones amb discapacitats, adaptant-ne l’alçada, incorporant pedals i amb senyalitzacions per invidents.
· Disminució del nivel de soroll, menys contaminació i menor consum d’aigua.
· Extensió del servei de neteja ala recollida comercial.
Amb aquesta nova contracta, el govern municipal mostra com a una de les prioritats per l’actual mandat, el manteniment sostenible de la ciutat.
Desitgem que el procès d’integració dels serveis de recollida, neteja i manteniment de l’entorn urbà compleixi amb les expectatives de la ciutadania.
Esperem poder fer arribar la col·laboració, propostes de millora i reivindicacions des de l’Associació de Veïns i Comerciants del Camp de l’Arpa al Districte de Sant Martí, quan la contracta en sigui una realitat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada